Thursday, June 10, 2010

tersenyum sendiri

pagi td..
kte ade kelas..ade test plak tu..
aku dah agak..
mst kau smpy lambat..macam biasa.. :)

aku tepon kau..
dalam hati..
dah tahu mst kau tak angkat..
tp.......
kau angkat & ckp..
"ontheway2"
aku jawab..
"derr..test stat pkul 10..so tak yah laa rushing sgt.."

mse aku ngah cbuk dok layan lagu Shahir kat mp3 aku..
aku tak prasan kau dtg dr blakang....
tbe2 je aku prasan ade owg duk tepi aku..
aku pndang..
dan nmpk kau..
duduk tepi aku..
aku terkejut seketika..
then..bru aku prasan..

kau pky baju yg aku belikan untuk kau semase aku bercuti di Penang bersame teman2 ku..
aku tersenyum sendiri...
akhirnye..
muat juga baju yg aku belikan tu..
"just nice.."

aku gembira..
terubat juga hati pada ketika itu..
terima kasih aku ucapkan dlm hati....

kau nmpk ensem dgn warna tu.. :)

2 comments:

  1. allah mak ai, dah gaya aku menulis dgn rasa melankolia la hang ni..tu la, dok galak sgt kebahagiaan dlm perpisahan oii!

    ReplyDelete
  2. oit....! aku ngah mengarang novel kebahagiaan dalam perpisahan nie mkcik... jgn kcau stim aku..! ahahahahaha..! :D

    ReplyDelete