Tuesday, June 1, 2010

klate babe...!

owh2... cter nie dah lame bai~
tp aku yg cm takde perasaan nk tulis kat dlm bloggy.....

pabila ari yg ditggu2 untuk dpt tau ke mane aku & kwan2 aku akan di posting for praktikal.... aku sgt laa gelisah gle bab.......i......
smpy mlm tu...aku tak dpt nk tdur..pusing kiri..pusing kanan... tdur cm udang pown tak blh.. haih~

Cik azizah stat announce dr Hospital Ipoh.....name gua takde bai... dah hampe dah time tu.. so cm redha je..klu dpat taiping or manjung...! tp name gua takde jgk...! smpy laa... gua rase...tggl negeri klantan je dlm list hospital2 yg diberi pilihan....

mmg air mate aku dah menitik dah time tu derr....
dlm kpale aku time tu...
is.... ABAH....

Abah.....! adik tanak pegi kelantan....!!
(mse tu laa kan...)

abis je briefing..... ak trus kua dr lecture teater tu & trus kol abah...
menanges2 gua bai....
pergh~

tu kisah lame laa........................

skang nie..aku cm redha je....
klate pown klate ler....
nk wat cmne kan~
tp parents aku still nk fight..nk wat rayuan coz dowang kate nnt dowang yg susah if aku jauh sgt....klu perlis pown takpe lg abah aku ckp...

owh2...setelah berminggu2 memohon & menunggu....
smlm KKM anta surat ke rumah aku...
depa habaq mai dlm surat tu.... depa kata..depa takda halangn klau aku nk ditransfer ke mane2 hsptal in list...

alhamdulillah ~

parents gua happy sgt2 der... gua rase cm...okey laa...
klu parents gua happy..gua happy le jgk... :)

so..skang nie..aku kne p jumpe puan azizah..& cik azizah....
tuk wat confirmation....

see u in college derr....
lalalala~
(^_^)

3 comments:

  1. ingat x time 2 aku nganjing ko pasal ko dpt klantan... mana tau ko dpt btl.
    any how congrat la... pas2 ko nk amek mana??? amek penang la...

    ReplyDelete
  2. ingat sgt2 babe..!
    mmg rmy pown yg nganjeng aku dpt klatan.. tgk2 mmg btul... pergh~

    owh2..dah tentu laa abah aku minta kan ipoh.. adeh..huu

    ReplyDelete