Sunday, June 13, 2010

Chapter 1

Kau hadir dlm hidup aku semase kte berumur 17 tahun..
ketika itu kte bru form 5..
kau berpindah ke sekolah aku..
ketika itu..aku tak pandang pun kau..
sebab aku ingat kau sombong..
lg pun..sape laa aku dlm kelas ketika itu..

aku pun kre cm student bru gak coz aku msuk citu time aku form 4..
aku tak bnyk bersembang ngn kau..
kau bnyk bersembang ngn kwn2 perempuan yg lain..
aku bnyk mendiam kan diri..

dalam diam2..aku tak tau..kau menyimpan perasaan yg ikhlas terhadap aku..
sebab kau tak pernah bgtahu aku..
kat kelas pun kau jarang ckp ngn aku..

aku tak ingat mcmne kau dapat no aku..
maybe dr kwan2 kelas kte jgk..
tak clap aku..Eja yg bgtau aku..
"raja nk msuk line..."
kemudian..aku terdiam..
aku ingat Eja main2..
kelakar btul...
aku ckp kat Eja..
"eyh..die tak tau ke aku ade sumthing ngn Syed" (pada mase itu laa)

Eja juz diam..n trus tnye aku..
"ko berminat tak..??"
aku pown diam...
hehe..

kte mule rapat..
bertukar2 sms..
kau rajin tepon aku..
kemudian Spm....
kte berpisah sementara sebab kau kne amik Spm kat skola lame kau..

aku plak ngn kwan2 kte di SMKGR..
aku slalu lepak ngn Syed...
sume nye bersame2...
aku rindu jgk pada kau ketika itu..

abes saje Spm..
kte makin rapat...
aku makin renggang dgn Syed..
kte bertiga mcm bergaduh pun ade..
sumpah aku tak suke pada mse itu..

...............................................................

No comments:

Post a Comment