Tuesday, June 1, 2010

alhamdulillah derr

pergh..smlm results for last sem dah terpampang kat notis board dpan general studies nye opis...
huh... aku terkaku sekejap ble tgk bdk2 junior pharmacy dok berkumpul depan board tuh... buat seketika aku cm tak berani nk p tgk ... then Wan(junior aku) senyum kat aku & aku tnye.. "reults ke tu wan..??" Wan ckap.. "ha'ah..p laa tgk.." pergh..lg lemah lutut aku der..........

lpas tu aku pown melangkah kan le kaki aku nie p tgk...... agak susah le sebenarnye time aku nk tgk coz rmy sgt student depan board tu..terjengkit2 aku .... (aku sedar diri aku nie tak cukup tinggi :p)

pergh~ mule2 aku tgk dr jarak yg agak jauh...aku dok cr no matrik aku... aku tgk..cm ade 1 paper yg aku fail...!! Woa........... :0

lek lu..jgn suspen... haha...

haaaa........lpas sowang2 student blah dr board tu... aku pun menyelit kan diri ke depan board...
jari aku trus ke no matrik aku & aku cek...

alhamdulillah~

aku pass sume subject....
yg aku nmpk 1 paper fail tu membe aku...
huh...sumpah aku dah cuak mse slah tgk tuh..!

so..skang nie... aku bersyukur laa dapat lpas sume..
aku ingat aku kantoi..coz mse exam cm bnyk aku tibai der....

praktikal...aku mai 28 Jun 2010...!

No comments:

Post a Comment