Wednesday, September 2, 2009

woi..!! Part 3..

cite nie..cte lame..around minggu lepas..ari jumaat.. saje nk cte balik..huu
on that day.. aku ade satu klas je..klas ARAM..haa..bebudak phrmacy tau laa subjek yg menyakitkan kpale nie..hoho...mse tu..aku minta tlg mama dtg kolej tuk antakan pendrive sowang membe aku nieyh..(iffni..ko tau laa sape kan....?!)..haa....after mama dtg anta & i received the pendrive..mama tnye.."awak tanak balik ke.??" i said.."nanti laa maa..adik ade keje tak setel lagi..adik balik ngn abah je lah.."

then..around pkul 11 lbih cm tuh..mama called..she said.."zira..mama ade kat Nagoya nie..nnt awak dtg je cnie..balik ngn mama..mama dah gtau abah dah..okey.." haha...i knew it..! mama mmg pantang klau p tmpt2 bnyk kain nie..mst laju je..huu

haa....this is where the story begins.. pas dah meronde2 dlm Nagoya tuh..& mama pun dah beli kain yg die nak..we head for the car la kan..parking......agak jauh laa weyh..huu..coz cm ramai laa plak owg kat GM that day..shopping raye ke ape ntah.. mase dah ampy kat keta tu.. aku prasan laa..ade satu je lorong yg mama blh kuar kan keta kteowg..so aku chill je ah....letak kain mama kat boot keta...tetbe..ade satu keta cine pet mane ntah p block laluan tu..so our car dah takde jalan kuar laa kan.... then..aku rilex je laa...p kat keta tu..& at that time that cinepet dah kuar & kunci keta buruk die tuh..huh..!

aku ngn polite nye ckp laa..."uncle..we need to go out & there's no other way.. Boleh tak uncle kuar dlu..& let us out first..?" then uncle tu tersengih2 cm sial & cakap.." eyh.., u kluar ikut itu jalan laa...." (die tunjuk satu lorong kcik nieyh kat aku).. mule2 aku wat 'muke' je ble die wat lawyer buruk ngn aku..pastu die ckp.."haa..saya pun ikut itu lorong maa td"..aku pandang die ngn muke toye...n said.. " woi..!!! uncle..lu gile kaa...?? itu lorong bnyk kcik lol..kancil pown tak muat..!! lu angkat lu pumye kreta n park ctu lor..!!"..pergh...kne sebijik ngn aku...gle paneh aku time tu..dah laa ari ngah panas..

Uncle tu dah wat muke kat aku..Die ingat aku pky bju kurung kaler pink cm gtuh..senang2 nk kne kencing r..?? pg mampus..siaalll gle uncle tuh..klau aku jumpe ag..mmg kne r..huh..! sabar je ah..last2..die undur gak keta die pas my mom plak hangen ngn die...

huh..tu laa die..cte Woi...!! aku yg terbaru.. ade lagi cte2 woi..!! nie sebenarnye..tp terpakse di censored..haha...owg2 terdekat je laa dpt info...huu
kay...till then... (^_^)

No comments:

Post a Comment