Sunday, September 27, 2009

suram je..

Raye tahun nie..aku rase suram sgt2... asal yea..?? maybe sebab kte pose tak cukup sebulan kowt~...hoho... Brunei & Newzealand raye ari Isnin...haa..... no komen lah..
minggu raye nie..aku tak shat...haih..Demam+celceme+batuk... sish..stat demam on the nyte of 2nd raye.. after open house aku..aku rase aku di infected oleh virus2 yg disebar oleh tetamu2 yg dtg umah aku on that day..

so...bdn aku nie mmg lembik ckit...mmg senang di jangkiti..dan lmbt nk sembuh...huh..
sampai skang..aku tak okey2 ag..demam dah kurang laa...cume stil batuk & celeme ag.. Aku tension btul laa...sakit time2 raye nie..aku nk ajak member2 aku dtg umah pown aku rase cm tak terdaya nk layan dowang nnt..so...erm...nnt2 klu time2 dowang cuti ke..aku try laa wat open house..huhu..

haa...ckp pasal open house..open house membe aku pun aku tak p... hish..like i said.. aku tak larat.. then..tak best laa...nnti owg ngah bergumbira makan2 kueh raye..tetbe aku dok batuk2...huish..tak best la cmtu kan...

so..for membe aku yg ajak aku p open house semalm... sorry mir~ sorry coz tak dpt dtg.. i was sleeping (bru pas mam ubat) when u called me yesterday.. huhu..

Cuti nie..aku tak jumpe sowang pown membe skool aku..haih.. rindu nye kat kowang.... By this time...mst sume dah ontheway balik ke kampus masing2..uhuhu... sedih2....

No comments:

Post a Comment