Tuesday, September 15, 2009

Hish...!

hish...! dah dekat seminggu aku tak blh nk online through my modem kat umah tuh..(my auntie punye sebenarnye)..haha..lol...die bg aku gune..soo...gune laa.....
haa...."masalah" aku tak blh nk online nie hadir dlm idup aku coz Manet terlupe nk p bayar bil broadband tuh..(aku nk bayar..Manet tak bg)..haaa.....smpy 2 bulan laa exceeded....! hahaha... so..ari tu..aku p mane ntah ngn Manet..aku terjumpe laa bil broadband tuh kat dlm keta die...first2..aku nk sorok r..nk amik trus..bia aku bayar ngn duit aku coz aku yg dok gune broadband tuh.... tp..Manet sedar..cepat2 die amik bil tuh...pas aku membebel on bil tu..& broadband tu aku yg pakai..

Baru laa Manet bg kat aku..tp...berserta dengan cash RM300...huh...tanak kalah jugak Manet aku nieyh..then Manet ckp.. " haa...yg lg 2, 3 ringgit tu awak bayar laa...(with a smile on her face)" total bil = RM202.35 ....hoho..... then..aku suh akak celcom kat GM tuh kre ckali ngn bil bulan nie... soo...total = RM301.00

huh...so aku cm sumbang kan RM1 je..huuu...
so..ble balik umah aku heppy lol coz aku ingat..bil dah setel..mst blh online..tp.. Hampeh..! tak blh gak...hish..! lmbt ngat ke nk update account my auntie tu..huh.....
hmm.........mcm2 tragedi & adegan berlaku dlm idup aku selame seminggu nieyh.....
nanti klau ade mse..aku wat laa flashback ckit2...
alaaa....mcm tak bese.........!!!

No comments:

Post a Comment