Thursday, August 20, 2009

Sudah ba....

Aku dah beli adiah abah dah..hoho... yesterday.. kuar ngn manet & adi.. they pick me up from college.. then kteorg singgah GM/UO sat.. adi nk belikan abah kopiah.. tp...takde yg cmbest~
then.. pg laa kdy Shamensi kat depan kolej aku tuh....die sowang je kua..aku maleh ah nk kua.. sebab ngah khusyuk mengunyah fries dr Marrybrown ngn manet..haha

then..adi kembali ke kreta ngn senyuman yg sgt ikhlas.. ah...ade laa tu kopiah yg di cari2 selama nie....it costs = RM49.90... pergh...mmg murah laaaaa sgt~~ huh..

then..we make a move to ipoh parade.. aku nk tukar keyboard yg aku beli kat pcFair rituh..
ceh..bru beli dah rosak2..pe lg..TUKAR BARU R...WARRANTY SETAHUN..haha.. then..p kdy hp..manet aku nieyh..gle handphone.. blh dikatakan..most of the Nseries tu die pnah pakai..haha.. gle ah..! tu blum kre brand lain..samsung..sony..mcm2 ag ah..! haa..semalam..pg kdy c AH CHUN (pekerja yg sgt mantap+disayangi bos) tu...manet berkenan plak kat hp samsung yg bru tu..ape ntah model nye.. tp screen die mmg besar dan agak terbaek dr ladang r..!

aaa...then....kteorg blah p Jusco...huh.. manet nk shopping ape ntah..aku pun lupe ngape kteowg p sane..haha... aku bnyk gak kua duit smlm..ish... shopping je kejenye..teruk btui..
haaaa......mase tu aku agk terkedu laa mse jalan2 around JJ coz agak bnyk gak kdy bru & yg baru renovate...nmpak sgt aku dah lame tak p JJ..huhu..sadis...

ehm..mse ngah tggu manet kat dpn kdy bata...adik aku tepon..

hanis : kak yah, kat ane tu..?
aku : ade kat jusco nieyh...ngape..? kjap ag kak yah balik laa..
hanis : okey..ehm.. dah beli adiah tuk abah..??
aku : halamak..! tak beli lg... eish..! ehm..aa...nk beli ape ek.. ehmm...takpelah ani..nnt kak yah beli laa abah pape..k... nk p beli laaa nie..kay5.... bye~~

pastu..aku nampak kat depan aku ade kdy jual lighter2 yg agak smart...tak pk pnjng..trus aku p kat abg yg jge kdy tu & minta pendapat die.. abg tu pown ngn pnuh keberanian & keyakinan.. die promot laa beberapa produk yg ade kat stand die tu.... setelah beberape ketika aku mengusha dan mengusha...aku terprasan ade sorang mamat nie ngah usha aku yg sedang mengusha stand yg pnuh ngn lighter tu.... Die usha ngn muke yg pnuh syak wasangka...

Agak nye die pelik kut...maybe die terpk "pehal budak pmpn cm tak cukup umur nie nk usha lighter..??" Aku pown tgk je ah muke die..wat muke toye ckit & bg facial expression "Woi..!! aku tak smoke laa dowh..klu aku smoke pown...ade aku kacau ko...??"

haa...pastu ...die tak tgk dah..haha..
ehm..last2..aku beli kan abah satu set = lighter,ash tray & a keychain.. it comes in a box..if u know what i mean.. (^_^)

hee....then...shopping2 & shopping...kteowg balik pkul 9 lbih jgk laa...
but p singgah medan gopeng sat...manet nk beli roti canai + capati for her family..
then..selamat smpy di rumah pada pkul 10 lbih..
huu..pnat2..

aku masuk je umah..
bg salam..then abah ckp..
"wslm..(trus pndng jam)..uish..(wat muke).. lame yea awak kat kolej~ dah kre overtime laa nie..esk tak yah p kolej laa kannn...????"
aku tgk muke abah & kate.. "eish abah nie...cubit kang..."
huhu..ingatkan die nk marah coz balik lmbt.. sempat wat lawak plak.. hee...
hehe...sayang la kat abah..

No comments:

Post a Comment