Wednesday, August 26, 2009

Menunggu Itu Menjemukan

Pagi nie sejuk gle dowh..aku ngn encik kamal ngah lepak2 kat depan classroom kteowg nieyh.. Then dtg la plak sekumpulan "so called doctor" nieyh..eish..cibuk je...bising2 plak tuh...
then...dtg sowang doc lelaki ini.....tetbe..die..erm...cm..lembut jew...waa..aku tak sangke plak die sgt ...erm....tak tau laa nk ckp pe..ish..muke blh tahan dowh..
Menunggu itu menjemukan..
-Kamal-
huh..itu lah yg terkluar dr mulut Mal smbil menongkat dagu n tgk screen laptop aku tanpa perasaan..
ehm...bebudak medic tu dah blah...skang dtg plak cik kina, basirah & bazilah....
kamal td dah blah..tp...dtg balik laa plak..die kate.. "aku sowang je makhluk adam dlm klas td..huh..!" haha..ksian2...
Aku rindu chesse kepada makaroni aku..
-Basirah Bahrin-
macam2 laa peel membe2 aku nieyh di pagi yg teramat sejuk nieyh..eish...
klah2...batery pun dah nk kong...
till then...daaa..

No comments:

Post a Comment