Monday, January 3, 2011

first date

haha... yeala tu first date.. dah bpe bnyk date dahh pun..tak ingat daa..
cume first date as an official couple..bru td.. hehe
yeala..lame tak jumpe.huhu

pg tgk movie hantu kak limah tu.. hahahaha..! bapak tak bleyh blah.. dr start cter smpy habis.. acit ckp perak je koje nye.. hahaha
sumpah lawak...

okey2.. it was a short date...mse mencemburui kami..ahaha.. ngade.. lgpun esk pagi keje.. nk kne bgun awal la derr... huhu
td after movie..,singgah kdy makan jap.. minum2..borak2 kjap ngn ahmad tersayang.. haha
lpas dah msuk keta..bru teringat hadiah yg aku dah beli tuk die ade dlm handbag aku..isk2..plan nk bg mse mkn td..blh plak terlupe..hadoii...

so...sebelum die tekan padel minyak.. aku pun ckp.. kjap sayang..! haha
aku buka beg.. die tertbe pjam mate.. ahahahaha... tau2 je aku ade beli hadiah for bday die.. :)

so..aku bg laa kotak polo tu kat die.. dr excited die terkjut.. coz die ingat aku memain kut.. haha
pape lah... mmg dah lame nk beli..tggu bday awak je syg.. ^_^

so..awak happy.. saya lg happy tgk awk happy dpt wallet baru...
saya sayang awak ahmad..!
jgn layan kegedikan2 yg mendatang..melainkan sy yg gedik..hahahaha...
nk gedik ngn sape lg.. kannn baby....

No comments:

Post a Comment