Wednesday, July 1, 2009

hujan...

Recently..i was searching for HUJAN's new songs..(mencri konklusi,romantik,sangkar besi dihatiku, obsesi..etc..)...



But instead, i found a song called hujan..ehm ..it's by Utopia.. i think.... haha
the song is very catchy for me & now..i can't stop listening to it.. i try to find it on myspace music to share with u guys but... ntah laa...takde..huhu

takpe lah..ehm..berbalik kpd topik td...HUJAN..
hujan mmg best..! (^_^)
ehm..eish..cmne laa otak noh tuh blh cipta lagu2 cm best gler.....! but it must be with the help of the hujan's members of course..! dlu aku tak minat sgt pun hujan..tp pas kwn laki @kembar aku yg dah arwah tahun lps bg aku lgu "aku skandal"... aku trus minat gler kat HUJAN... so... For arwah Raja Muhammad Salahuddin.. thanks for giving me that song.. n rest in peace..

al-fatihah~

pas kehilangn one of my loved ones..band HUJAN mmg dekat gle ngn jiwa aku..adeish.. (cm poyo lak)... sume nie sbb... most of hujan's songs are some how related to what's going on in my life.. for exmple.. lagu Bila aku sudah tiada, hiba, kau peejak hatiku, & muda... pergh.. kenkdg tuh aku tak blh dgr dowh lgu2 tuh....blh mengalir air mate aku nnt..huhu

bnyk gle memory..sbb tu aku salut NOH n Hujan...coz downg wat lagu yg mmg besh ... aku tak kesah pown dowang duk kutuk2 die n hujan..yg kutuk2 tu blh wat lagu cndri n nyanyi kew..??? haa..tak kan... lagu hujan bnyk nasihat dowh..siyus.. cm lagu papa mama, selamat hari ibu.. huh..mmg besh..short songs..with lots of meaning..."ku mahu kau tahu" & "kejap saja".. tak yah wat lirik pnjng2 pun dah blh wat lagu.. haih..mmg terbaek dr ladang r dowang nieyh..! lagu baru from album baru nie pun..cm best je lgu2 nye.. mencari konklusi dah kua kat radio dah.. aku vote woo lagu tuh..haha

tp kan.... nie based on my opinion laa... i think.. lagu yg dowang wat unplug (download kat tenet) lg besh dr yg di rakam kan di dlm album.. aku lg suke lgu2 yg kwn aku tlg download kan tuh.. aku comparekn btui2 after my brother belikan album hujan ritu..


tp...itu hak msing2 lor..nk suke yg mne kan.. aaa..tu laa yg besh nye klau wat lgu cndiri n nyanyi cndri...ikut suke ati kte lor nk ubah lgu tu jd cmne pun..takde owg nk marah.... (^_^)

It's IMPOSSIBLE to live without MUSIC..!

3 comments:

  1. sometimes,music speaks louder than words..
    kn ira? (;

    ReplyDelete
  2. its impossible to live without music...
    true2...

    ReplyDelete