Wednesday, June 24, 2009

annual dinner much..??

Ao.........................hyep..this is my first blog..saje wat coz susah nk share feelings ngn owg skang nie..haven't met the ryte person to share it with yet..:p

so..sape2 sudi bce..bce laa..


tiga ari sblum annual dinner ritu..sume dah jd klam kabut..aku ni ajk mknan tp aku tak handle satu menda pown pasal mknan..sumenye abg ijat yg handle..mmg aku tabik r mamat tu.. haih..starting ari khamis tu, pas abes exam..aku n membe2 p laa tlg membe2 aku yg lain nie ciapkn some stuff tuk deco kat hall tu nanti..ari jumaat pown aku dtg tlg..ari sabtu pagi..aku mai jgk.. aku pun tak tau knape aku rajin ngat..?? maybe aku rase berslah sbb tak hndle food kowt..hadeih..pape lah...aku smpy kolej around 10 o'clock in the morning..abah ku tersayang yg anta..pnatt sioott susun meja..pnjat sane sini..duk potong n tmpl stars...mcm pekerje buruh plak..hahaha...juz joking..

at 6 sumthing bru dpt balek umah pas finish the whole thing.. aku ampy je umah trus cr katil, bntal busuk n kitty(my teddy)..pengsan sioott...

6.40p.m. = mama gerak suh p ciap2...huhu..nanak pegi sbnrnye..pnatt..tp pakse gak diri.. uhuhu..aku pky simple gle mlm tuh..membe2 aku sume dok melaram sakan..!!
setengah tu aku pun cm tak knai..hahaha

pas majlis dah smpy kat ending2 tuh, rmy laa yg dok bergmbr..
time2 aku ngh bergumbira kjap ngn kengkawan..sowang akak snior pggil aku suh p handle kek coklet yg dowang order tuk senior sem4..aku smpy je kat meja kek coklet moist tu........

bla bla bla bla bla bla........... ade sowang ag akak nie marah2 aku..ckap aku tak wat keje..
mmg agak terkjut r..sbb aku tak xpect yg minah tu akn marah aku cmtu..die pk kpale die je.. akak lg sowang tu yg p minta maaf kat aku sbb die tgk mate aku dah berair.. susah dowh jd cmnie..akak tu kunun pnatt laa....aku yg ngh CUTI nie..dok wat keje cm owg gile..tak pnatt laaa.....??!!! WTF... huh.................!!

astagfirulallahalazim...haih..sabar je laa....
aku dah laa takde mood sbb pnat..then blh kne sound dgn tiada adab nye oleh minah tuh..

tp..so far..mlm tu okey laa...i had a great time wit my fwens n my beloved sem4 seniors b4 that gurl bising2 kat aku...huh...
kan aku dah ckp..membe2 aku sume melaram...!!
aku takde gkp gmbr pun..tak larat...pic nie pun aku cilok dr ms membe aku..haha
so..pic aku ade kat hp n kmre owg lorh..hahaha

5 comments:

  1. pergh! cm perjumpaan mak2 datin. pkaiannye...
    ;p

    ReplyDelete
  2. aku laa paling besauw kat situu,,,,

    ReplyDelete
  3. ooo,,, nak kene akak tu! relek wey, naik sem nnti aku sebat die. berani marah2 kau yg x bersalah ye. awas kau yaa!!

    ReplyDelete
  4. hehehe...nie yg aku sayang ang lebeyh nie.. hoho..

    ReplyDelete
  5. nnti ko tunjukkn aku kakak tue ok
    dont mess wif ma fwen! ;p (bajet gengStar..eh..gangster)

    ReplyDelete