Saturday, July 3, 2010

ipoh-taiping express

huh..??
Ira Jo naek bas express..???
ahahahahaha.....!
aku pun cm tak caye je aku naik bas malam td..
hahahaha...

okey2..aku dah cm over plak dah...
hahahaha....

tp pape hal pun.. kemunting & taiping nye Bas sentral WAJIB di naik taraf....!!
sish.... gle busuk weyh... siyusly..they have to upgrade the bas station...

dah r smlm aku & Dayah hampir takde bas nk blik Ipoh..!
last minute..from Kemunting' bas station to Taiping nye bas station...
berlari2 kteowg nk cr tiket bas..adui.. blh plak pkul 6 kaunter tutup..
the hell...
kat ipoh..smpy malm pun ade kaunter bukak ag.. sish..!

last2..dapat gak bas..
tu pun berlari2 gak..hahahaha....!
adoi...
naek bas pkul 7 mlm...
aku & dayah duk blkang skali..tp kne spilt coz krusi laen2 cume satu row..

dayah duk sblah minachi yg dok bergayut je manjang..dah r ckp kuat2..! ceyh..!
aku plak duk sblah sowang mamat nie.. aku rase bdk sekolah kowt.. coz die pky cm bju batik skolah asrama tu...
bdk tu bnyk diam je... so aku pun layan je mp3 aku..

cume kdg2 die tertdur..pastu mulut ternganga..hahahaha....!
comel btul...! :D

kay2....aku cume terlelap kdg2 coz sejuk ngat dlm bas tu...
tp aku agak sebak ble nmpk papan tande IPOH yg besar gaBak kat atas gunung tu..!

pergh~~
bru seminggu..aku dah rindu gle kat Ipoh...
There's no place like Home...

so aku bru paham ape perasaan kawan2 aku..
dowang lg laa....
jauh2...
duk johor..
perlis..
N9..
kelantan..
terengganu............................... :)

hope sume selamat smpy laa klu nk blik kampung tu.........

till then.... (^_^)

No comments:

Post a Comment