Monday, November 9, 2009

8 chezzy chickaroni + 3 nasi ayam kfc

haaa...... mst agak pelik kan ngn tajuk post nie.. haha..
pagi td..aku bgun tito pas di kejutkan oleh encik Azri a.k.a Ah lonk~.. aku kuar je bilik nmpk mama kat dapur.. mama pggil... mama tunjuk kat peti ais..

aku pown..erk..nape maa...?? mama kate..che awak buka..

Skali aku bukak pintu peti ais tu... hoho...

dah macam peti ais kfc dah weyh...!! hahahahaha
siyus woo...rase cm ade kat dlm kfc je..juz tak yah nk beratur..order nk makan ape.. nk kuar duit..nk bayar... hee~ tak payah..

kre nye..abg aku balik dr keje pagi td..die bwk 8 box of cheezy chickaroni & 3 nasi ayam kfc... hoho... mmg makin shat laa aku pas nieyh.. adeih..

memang best..hahahaha..
jemu siall aku makan kfc je..haih.. nk makan mcD..pizza.. huhuhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment